zobacz mapę w dużej rozdzielczości

Strona główna forum  »  Świat fabuły  »  Wielka Równina

Trakt północny

Pokrywa spory obszar dawnej Anglii. Na równinie znaleźć możesz opuszczone miasteczka jak i zamieszkałe osady, tawerny i te nieco mniej bezpieczne miejsca. Główne trakty przeważnie zapewniają spokój niż zboczenie z drogi, ale bandyci nie śpią.

Re: Trakt północny

Wnętrze budynku również wypełniała mgła, choć nieco rzadsza niż ta na zewnątrz. Można było się swobodnie rozejrzeć po pomieszczeniu. W którym de facto nic nie było. Budynek był parterowy może z piwnicą, ale nigdzie było widać do niej schodów, więc nie można było być tego pewnym. Za to w rogu pomieszczenia siedziało małe dziecko. Jego eteryczna poświata nie pozostawiała wątpliwości, do którego świata należy. To ono cicho płakało. Nie zwróciło uwagi na wampira, gdy ten wszedł do domostwa.
Los
Avatar użytkownika
Mistrz Gry
Karta Postaci
Poziom Życia:
   1000%
Poziom Mocy:
   1000%

Re: Trakt północny

Rozglądał się dość krótko. Budynek był parterowy. Spodziewał się bardziej jakiś schodów, piwnicy i przeróżnych pomieszczeń. Mgła na szczęście była tu rzadsza, dlatego też szybko zakończył obserwacje, a jego spojrzenie padło na eteryczne dziecko. To znowu jakiś duch. Nie wyglądał jak tamte, ale Seth nie mógł być pewien, że to też nie zamieni się w jakieś zombie i nie rzuci na niego. Powoli starał się wycofać, aby nie przeszkadzać duchowi w jego wiecznej tułaczce po świecie.
Seth Sherwood
Avatar użytkownika
Wampir
Zmiany PsychiczneCiężko gojące się rany na obu ramionach po ataku zjawy.
Karta Postaci
Poziom Życia:
   90%
Poziom Mocy:
   80%

Re: Trakt północny

Chcąc, choć raczej niecąc wampir wycofując się nadepnął na kawałek gruzu. Jego stopa ześlizgnęła się z kamienia stając na odłamkach szkła. Nie dało się ukryć był to głośny dźwięk, a przynajmniej wystarczający, aby dziecko przestało płakać. Podniosło jasne oczy na Setha i rozpłynęło się we mgle.
- Też chcesz mnie skrzywdzić? - Duch dziecka, które było dziewczynką pokazał się tuż przed twarzą wampira. Jak na dziecko miało groźny wyraz twarzy, ale nie była ona tak rozciągnięta, ani zdeformowana jak zjaw, na które Seth natknął się wcześniej.
Z tyłu zaś, poza wejściem do domostwa ponownie rozległy się znajome jęki i zawodzenia. Duch dziewczynki na te dźwięki znikł.
Los
Avatar użytkownika
Mistrz Gry
Karta Postaci
Poziom Życia:
   1000%
Poziom Mocy:
   1000%

Re: Trakt północny

Nie chciał robić hałasu. Niestety niezdara z niego. Poczuł się nieswojo, kiedy duch znikł i niespodziewanie pojawił się przed nim.
- Nie. Jak to skrzywdzić, te zjawy... - Nie zdążył dokończyć, a dziewczynka znikła. Przypomniała mu się jego młodsza siostra. Rozejrzał się, słysząc ponownie te jęki. Zastanawiał się, czy możliwe było, że te potwory zdołały go wytropić? Miał nadzieje, że nie. Chociaż odgłosy z tyłu, poza wejściem do domostwa mówiły co innego. Na początku chciał to przeczekać, może duch dziewczynki wróci, jednak to chyba nie miało sensu. Ten dom, a raczej jego ruiny nie były najlepszy na walkę z zombie. Wyszedł z budynku i skierował się szybko przed siebie. Znowu uciekał.
Seth Sherwood
Avatar użytkownika
Wampir
Zmiany PsychiczneCiężko gojące się rany na obu ramionach po ataku zjawy.
Karta Postaci
Poziom Życia:
   90%
Poziom Mocy:
   80%

Re: Trakt północny

Jęki towarzyszyły Sethowi, gdy uciekał. Na horyzoncie zamajaczył kolejny budynek, który wyglądał na mało zniszczony. Wyróżniał się też wielkością pośród tych wszystkich ruin. Zdecydowanie miał piętro i coś na kształt wieży, która w połowie zawalona była na dach.
Drewniane drzwi były wyłamane, więc można było bez przeszkód dostać się do ciemnego wnętrza.
Zawsze też wampir mógł uciekać dalej, poza zniszczoną osadę, w gęstą mgłę, gdzie nie widać było nic.
Los
Avatar użytkownika
Mistrz Gry
Karta Postaci
Poziom Życia:
   1000%
Poziom Mocy:
   1000%

Re: Trakt północny

Nie miał ochoty uciekać. Chciał w końcu znaleźć się w bezpiecznym miejscu. Zresztą wampiry też miały jakiś kres swoich sił, nawet jeśli nie oddychały. Podbiegł do budynku, skierował się do drewnianych drzwi, które wyglądały na uszkodzone i przekroczył próg z łatwością. Niemal ciesząc się, że nie trafił na żaden opór z ich strony.
Seth Sherwood
Avatar użytkownika
Wampir
Zmiany PsychiczneCiężko gojące się rany na obu ramionach po ataku zjawy.
Karta Postaci
Poziom Życia:
   90%
Poziom Mocy:
   80%

Re: Trakt północny

W pomieszczeniu mgła była gęstsza niż w ostatnim budynku w jakim był Seth. Wnętrze przypominało coś na kształt ratusza lub kościoła. Jednak większość mebli i ścian była zniszczona do tego stopnia, że trudno było wyobrazić sobie jak to mogło wyglądać za czasów, gdy żyli tu ludzie.
Jęki z tyłu nie cichły, wręcz przeciwnie miało się wrażenie, że wypełniają również i wnętrze budowli. W prawym rogu obszernego pomieszczenia mignęła wampirowi nieduża, jasna sylwetka. Przypominała dziecko, które spotkał wcześniej. Sunęła wzdłuż ściany, jakby miała jasno określony cel swojej podróży. Zaś po lewej stronie od wampira znajdowały się kręte schody prowadzące w górę. Nie wyglądały zbyt solidne, znacznie były nadszarpnięte przez ząb czasu.
Los
Avatar użytkownika
Mistrz Gry
Karta Postaci
Poziom Życia:
   1000%
Poziom Mocy:
   1000%

Re: Trakt północny

Mgła go nadal śledziła. Zaniepokoił się, że jest ona tu gęstsza niż w budynku, w którym przed chwilą był. To oznaczało, że te zjawy mogły być gdzieś w pobliżu. Nie znał tych istot, nie wiedział czego może się po nich spodziewać. Chciał w końcu znaleźć bezpieczne miejsce, a najlepiej jakby to wszystko ustało.
Jego uwagę zwróciła postać dziecka, które chyba wcześniej spotkał.
- Poczekaj. - Rzucił w stronę ducha. Kompletnie nie zwrócił uwagi na schody, prowadzące do góry. Niebezpiecznie byłoby po nich kroczyć, chyba, że użyłby swoich wampirzych mocy.
Seth Sherwood
Avatar użytkownika
Wampir
Zmiany PsychiczneCiężko gojące się rany na obu ramionach po ataku zjawy.
Karta Postaci
Poziom Życia:
   90%
Poziom Mocy:
   80%

Re: Trakt północny

Gdy wampir ruszył za duchem dziecka nastąpiła eksplozja, która wyrzuciła go z budynku. Budowla zaczęła się walić, ale wampirowi nie dane było obejrzeć pełnego spektaklu, gdyż stracił przytomność uderzając się głową o kamień.
Gdy oprzytomniał pierwsze co ujrzał nad sobą to duch dziewczynki. Lewitowała nad nim i przyglądała mu się. Mgła była teraz dużo rzadsza, prawie niedostrzegalna. Nigdzie też nie było już słychać jęków zjaw, ani ich samych.
Pamiątką był tylko ból głowy i ból ramion, na których zjawy zostawiły krwawe ślady.


//dziękuję za udział w I części eventu "Przepowiednia Montero", c.d.n.
* Zostaje ci dodana wada: Nawiedzany (przez ducha dziewczynki poznanej podczas ucieczki przed zjawami)
* Zostaje ci dodane do zm. fiz.: Ciężko gojące się rany na obu ramionach po ataku zjaw.
Los
Avatar użytkownika
Mistrz Gry
Karta Postaci
Poziom Życia:
   1000%
Poziom Mocy:
   1000%

Re: Trakt północny

Może to była zła decyzja, a być może coś innego. Poczuł tylko jak leci w powietrzu, wyrzucony przez jakąś eksplodującą siłę i stracił przytomność. Budowla uległa zniszczeniu, dobrze że jednak ktoś nad nim czuwał, a on sam nie został przygnieciony przez gruzy.
Otworzył oczy, prosto skierowane na ducha dziewczynki. Widocznie nic mu nie było skoro nie prześwitywał. Przyjrzał się swojej dłoni, jakby chciał się upewnić czy wszystko z nim w porządku. Czasami zapominał, że jest wampirem, ale przecież mógł się nie walnąć w głowę tylko nadziać na kołek. Ostrożności nigdy za wiele.
Szybko jednak poderwał się z ziemi, co nie było dobrym pomysłem. Poczuł silny ból głowy i nieco mniejszy ramion, które to wcześniej oberwały od zjawy. Szybko jednak dochodził do siebie. Zaczął nasłuchiwać głosów, które wcześniej go goniły, ale nic już nie było słychać. Nawet po mgle nie było ani śladu. Chyba niebezpieczeństwo ustało.
- Którędy do Cross...? - Zaczął się powoli rozglądać, mówiąc bardziej do siebie niż do ducha, który najwidoczniej nie należał do tamtych potworów.
Seth Sherwood
Avatar użytkownika
Wampir
Zmiany PsychiczneCiężko gojące się rany na obu ramionach po ataku zjawy.
Karta Postaci
Poziom Życia:
   90%
Poziom Mocy:
   80%

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wielka Równina

{ MCHAT_ENABLE }
{ MCHAT_COPYRIGHT }








  • Czarodzieje
  • Zmiennokształtni
  • Wampiry
  • Zimowe Wilki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Kto przegląda forum

Forum przegląda 2 użytkowników :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 2 gości (dane z ostatnich 5 minut)